Año V - Edición del día  10 Jul, 2014 - 03:19
Menú

Últimos 20 Comentarios

Registrarse




 


 ¿Has perdido tu contraseña?
 ¿Nuevo usuario? ¡Registrate!

Va dir...

Una ciudad decorado prohibitiva para los barceloneses y cuento de la lechera financiero para parásitos encorbatados

-- Carlos Ruiz Zafón

Online?
Actualmente hay 24 invitados y 0 usuarios registrados en línea.

Puedes loguearte o crear una cuenta nueva aqui.

e-madrid.org

e-sevilla.org
Rompe accidentalmente una vasija de una exposición de Ai Weiwei en el CAAC

Pacto por la cultura. Andalucía

La Caixa invertirá 10 millones de euros en las Atarazanas

Laffón: "El autor debe dejar que la obra hable y desaparecer"

¿Qué fue del teatro público andaluz?

e-valencia.org
Gran Fiesta de Fin de Císcar

Arte público y manejos

Miedo en Venecia o La poesía sigue siendo un arma cargada de futuro

Quo vadis IVAM

EMERGENCIAS

e-norte *
2005-2009. GRACIAS

El portugués Miguel Von Haffe, nuevo director del CGAC

Una elección hedionda: el fin del "concurso" del MUSAC. - Fernando Castro Flórez

Desde el fondo de los reptiles, con amor.

El portugués Miguel von Haffe, propuesto para dirigir el CGAC

Otros artículos
Artículos más antiguos

Tema: fundacío espais d'art contemporani

Los artículos publicados en este tema son los siguientes.

  Text d'autor: El centre d'art Espais, una trajectòria de vint anys 1555 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniNARCÍS SELLES*
Diari de Girona, 20-12-2007

Aquest any s’ha acomplert el vintè aniversari de la creació del centre d’art Espais, ara sota la denominació Fundació Espais. La seva inauguració, l'any vuitanta-set, va suposar una de les apostes més ambicioses fetes mai a Girona en el terreny de les infraestructures artístiques des de l'àmbit privat. El seu principal impulsor, Jordi Vidal i Boris, que ja de jove s’havia relacionat amb els ambients culturals locals estava vinculat al sector immobiliari, que en aquells moments es trobava en un punt àlgid. El món gal•lerístic i el comerç artístic també vivien una hora espectacular, les vendes creixien sense aturador, les obres d’art cotitzaven a l’alça en els mercats financers i artistes joves d’entre vint i trenta anys desbancaven els mestres antics en les subhastes. Va ser l’època de la gran esplendor d’Arco, la fira artisticocomercial madrilenya, en què l’art va passar a valorar-se més com a bé de consum i producte d’inversió i especulació econòmica que no pas en tant que objecte de sensibilitat i coneixement. Però ben aviat, bàsicament a partir de la temporada 1991-1992, les coses van canviar radicalment. La crisi econòmica, entre altres factors, va portar a la caiguda brutal d’un mercat artístic que havia estat inflat artificialment per motius estrictament crematístics. Moltes obres d’artistes pujats a cops de talonari i a redós de les darreres modes van acabar apilonades en les ombres fosques de magatzems rònecs.

 
Domingo, 23 Diciembre, 2007
Enviado por Anonymous
Leer el artículo completo: 'El centre d'art Espais, una trajectòria de vint anys'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: 19a EDICIÓ PREMI ESPAIS A LA CREACIÓ I A LA CRÍTICA D’ART 2007 3224 lecturas 
fundacío espais d'art contemporani

El proper divendres, 16 de març, a les 20.00 h. tindrà lloc a la Fundació Espais d’Art Contemporani de Girona l’acte de lliurament dels premis de la 19a EDICIÓ PREMI ESPAIS A LA CREACIÓ I A LA CRÍTICA D’ART 2007

L’acte comptarà amb la presència dels membres del jurat (Juan Vicente Aliaga, Xavier Antich, Fernando Castro Flórez, Miren Eraso, Pilar Parcerisas, Glòria Picazo i Jordi Vidal Boris) i els representants de les institucions col·laboradores: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Girona i Diputació de Girona.En l’apartat de Premis a un treball publicat i/o realitzat es lliuraran les escultures Embulisc,  realitzades per l’artista FRANCESC TORRES MONSÓ.

Després de l’acte de lliurament dels premis de la XIX Edició del Premi Espais tindrà lloc la presentació, per part de Mireia Feliu Fabra, dels resultats del projecte In-quietuds, pel qual se li va concedir la Beca-Premi d’ajut a la creativitat artística en l’anterior edició de l’any 2006.Així mateix, també es presentarà el llibre de Joaquín Barriendos Rodríguez, Geoestètica i transculturalitat. Polítiques de representació, globalització de la diversitat cultural i internacionalització de l’art contemporani —assaig premiat en la modalitat de Publicació d’un treball assagístic inèdit l’any 2006—.


 
Domingo, 18 Marzo, 2007
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: '19a EDICIÓ PREMI ESPAIS A LA CREACIÓ I A LA CRÍTICA D’ART 2007'   1 Comentario    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: Jornades Híbrids 2006: “Trajeccions. Paisatges en mutació constant” 2541 lecturas 
fundacío espais d'art contemporani3, 4 i 5 de juliol de 2006

Sota el nom de Trajeccions. Paisatges en mutació constant el Col·legi d’Arquitectes de Girona i la Fundació Espais d’Art Contemporani, amb el suport de l’Observatori del Paisatge de Catalunya, coorganitzen aquestes Jornades que s’impartiran a la seu de la Fundació Espais i a la Sala Rafael Masó de la Demarcació de Girona del COAC els propers dies 3, 4 i 5 juliol de 2006.
Trajeccions. Paisatges en mutació constant té com a propòsit debatre qüestions que afecten el concepte de natura i la idea de paisatge en la societat contemporània. En definitiva, l’objectiu fonamental és crear vies de reflexió al voltant de la relació de l’home amb el seu entorn i sobre la manera com la seva activitat reverteix en la transformació del territori i provoca canvis en el paisatge. Unes mutacions constants que, alhora, modifiquen o condicionen la creació de noves formes estètiques de percepció i recepció d’un context paisatgístic on cada vegada més es manifesta la dissolució definitiva del binomi camp/ciutat.
 
Viernes, 30 Junio, 2006
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Jornades Híbrids 2006: “Trajeccions. Paisatges en mutació constant”'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Premsa: Jordi Mitjà. En algún lugar 2826 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniCultura|s
BEA ESPEJO - 03/05/2006

En algún lugar deun gran país. Es lo primero que suena al coger el audio, ya por la pista ocho, más o menos, de la banda sonora pirata de la ciudad de México que Jordi Mitjà (Figueres, 1970) lleva registrando desde el 2002, año en que se instala en Distrito Federal y empieza un extenso trabajo sonoro y visual con el fin de documentar diversas y divergentes maneras de manufacturar la realidad ajena. Un proyecto que, tras cuatro años de proceso y varias fases de visualización, encuentra estos días su presentación más completa y global.
 
Miércoles, 03 Mayo, 2006
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Jordi Mitjà. En algún lugar'   2 Comentarios    Versión imprimible  

  Premsa: Premis Espais a la crítica d'art 1876 lecturas 
fundacío espais d'art contemporani29 març 2006
Art & co
Pilar Parcerisas

Divuit anys de premis: Poques entitats no gremials atorguen a la crítica d'art l'interès que es mereix. Art i crítica, creació i interpretació van al mateix vaixell i aquest fet ha estat sempre reconegut per la Fundació Espais de Girona, dedicada a l'art contemporani i editora de la revista Papers d'art. Els Premis Espais a la creació i a la crítica d'art mantenen uns criteris oberts a les arts visuals, en un sentit interdisciplinari i transversal, i es concreten en una beca-premi d'ajut a la creació artística, en el compromís d'editar un assaig inèdit i en el reconeixement a tres treballs publicats durant l'any.
 
Miércoles, 29 Marzo, 2006
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Premis Espais a la crítica d'art'   3 Comentarios    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: “Com accionar el diàleg? ” comissariat per Marta Pol i Rigau. 1918 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniEl proper divendres 3 de febrer, a les 20.00 h., es presentarà a la Fundació Espais d’Art Contemporani de Girona, l’acció El papel del arte d’Hilario Álvarez

Hilario Álvarez (Béjar- Salamanca) actualment viu i treballa a Madrid. Està en actiu com a artista d’art d’acció des del 1993 i coordina l’Oficina de Ideas Libres, la qual es dedica a la gestió i difusió de l’Art d’Acció. Atès que detesta “explicar la seva vida i redactar currículums” i el seu lema és “Demos lo conocido por pasado”, destacarem que ha realitzat accions a diferents llocs com “pobles, ciutats, capitals, carrers, places, barris, bars, teatres, palaus de congressos, sales, galeries i museus. Nacionals i internacionals”. A més de treballar en el camp de l’acció també fa incursions a l’Art Postal, a la poesia visual i fonètica i a la Música Ruidista. Però el seu treball d’acció respon a una actitud vital en relació amb la vida i l’art i, per tant, amb la interrelació que estableix amb l’altre, perquè sense aquest el seu treball no existiria.
 
Lunes, 06 Febrero, 2006
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: '“Com accionar el diàleg? ” comissariat per Marta Pol i Rigau.'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: “SUBHEROIS” de l’artista Quim Tarrida 2697 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniEl proper dissabte, 17 de desembre, a les 19.00 h, tindrà lloc a la Fundació Espais la inauguració de l’exposició
“SUBHEROIS” de l’artista Quim Tarrida

Com a artista multidisciplinar, des de fa anys, Quim Tarrida treballa amb diferents llenguatges artístics. En els últims temps, part del seu treball s’ha realitzat en relació a l’art sonor, la música contemporània i la performance. En aquest sentit, destaquen els concerts en els quals incorpora joguines electròniques musicals. No obstant, al marge de la producció artística més vinculada amb la música i la performance, Tarrida realitza una obra fotogràfica, videogràfica, pictòrica i escultòrica en la qual s’estableixen vincles amb l’univers de la infància perduda. Una infància irrecuperable en contraposició a un món adult abandonat a una existència en què l’imaginari oníric ja no té un paper rellevant i el joc s’estableix sota normes d’interessos econòmics i polítics, que condueixen l’home a lluites de poder, guerres... En definitiva, un regne on no hi cap la innocència; un regne on el joc es presenta molt allunyat de l’ensucrada imatge que destil·la la virginitat que envolta la infància.
 
Viernes, 09 Diciembre, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: '“SUBHEROIS” de l’artista Quim Tarrida'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: ACTIVITAT A LA FUNDACIÓ ESPAIS D'ART CONTEMPORANI 1973 lecturas 
fundacío espais d'art contemporani
Presentació del vídeo "Devenir vídeo. (Adiós a todo eso)", a càrrec del seu autor Gabriel Villota.
Divendres, 11 de novembre, a les 20.00 h.

L'acte es realitza dins el marc del Festival Internacional de Vídeo i Arts Digitals. VAD, 2005.
 
Martes, 08 Noviembre, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'ACTIVITAT A LA FUNDACIÓ ESPAIS D'ART CONTEMPORANI'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: “DONA-ARBRE” 4015 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniEl proper divendres, 28 d’octubre, a les 20.00 h, tindrà lloc a la Fundació Espais la inauguració de l’exposició
“DONA-ARBRE”
Projecte a cura de Marta Pol i Rigau

L’exposició uneix el treball de diverses artistes (Monique Baastians, Berlinde de Bruyckere, Mireya Masó, Fina Miralles, Shirin Neshat i Lezli Rubin-Kunda) a partir de la metàfora dona-arbre i de la relació que es pot establir entre els conceptes feminitat/feminisme i natura/ecologia.
 
Jueves, 27 Octubre, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: '“DONA-ARBRE”'   6 Comentarios    Versión imprimible  

  Premsa: Marcelo Expósito. 2586 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniLa creatividad y la imaginación como origen del proceso de institución social
La deconstrucción del territorio estético tradicional convive con un esfuerzo de producción atractivo

Cultura|s
MARIA DOMENE - 19/10/2005

La exhibición del arte como manufactura daba lugar al esclarecimiento de su naturaleza no misteriosa, y por tanto a la liberación de las manifestaciones estéticas o mercantiles que sobre él se operaban. El arte volvía a la normalidad de una vida anormal, una vida mecanizada y alienada... En esta operación arraigaba una verdad: que el arte es trabajo colectivo, que su materia es trabajo abstracto. Enla deshumanización del trabajo se realizaba también el arte: tal era el destino del género humano explotado". Este fragmento de una vieja carta de Toni Negri sobre el arte colectivo despierta preguntas relacionables con la exposición de Marcelo Expósito, aunque esta muestra no cita al italiano sino que se remite a Castoriadis desde su título La hipótesis imaginativa,en sus reflexiones sobre cómo la imaginación radical y la creatividad social y colectiva son el motor de la acción política y de la institución de una nueva sociedad.
 
Miércoles, 19 Octubre, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Marcelo Expósito.'   14 Comentarios    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: Arte Acción y Performance en América Latina, 3216 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniPresentació del llibre
Arte Acción y Performance en América Latina,
de Josefina Alcázar i Fernando Fuentes eds.,
publicat per Ex Teresa Arte Actual, CITRU (Centro de Investigación Teatral Rodolfo Usigli) i Ediciones sin nombre, Mèxic DF, 2005


El proper dijous 30 de juny a les 20.00h es presentarà a la Fundació Espais el llibre Arte Acción y Performance en América Latina, de Josefina Alcázar (sociòloga) i Fernando Fuentes (artista).
L’acte, coordinat per Marta Pol i Rigau (crítica d’art) i la Fundació Espais, comptarà amb la presència de Lorena Méndez (artista i investigadora) i de Judith Vidiella (artista i investigadora de la Universitat de Barcelona), les quals comentaran la publicació juntament amb els editors.
 
Lunes, 27 Junio, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Arte Acción y Performance en América Latina,'   1 Comentario    Versión imprimible  

  Premsa: Marta de Gonzalo y Publio Pérez Prieto 1550 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniAproximaciones a un yo esencial
Cultura|s
IMMA PRIETO - 04/05/2005

"Este libro está dedicado a las personas que se vieron en la necesidad de resumir toda su vida en estas palabras, y a los que siguen haciéndolo cada día". Con esta dedicatoria se abre el libro publicado por Marta de Gonzalo y Publio Pérez Prieto El libro de las palabras que se pierden, éste forma parte de una de las instalaciones de la exposición L´increment, realizada por ambos artistas, y en dónde repasan sus trabajos realizados durante los últimos 9 años. Lo que nos espera en la Fundació Espais posibilita un recorrido que nos acerca, a través de una actitud reflexiva e indagadora, a los límites, si los hay, entre lo privado y lo público. El telón de fondo de la obra acoge una incesante voluntad de comprensión de un mundo que parece escabullirse entre los dedos. La postura de ambos refleja una exhaustiva observación de una realidad compleja, que requiere, si lo realmente querido es comprensión, un abrazar sin miedo al tiempo, ubicándose éste en pasado, presente y futuro. Los artistas, como constatan en la últimao bra presentada en formato audiovisual, toman posición, eligen, deciden estar dentro, con todo lo que ello conlleva. De hecho, sólo así, desde dentro, podemos acercarnos a los versos de Celan, a los discursos emitidos por indigentes y gente sin casa -discursos recopilados en el libro citado anteriormente-o a la voz de una mujer fusilada en el 36 en la plaza de toros de Badajoz.
 
Miércoles, 04 Mayo, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Marta de Gonzalo y Publio Pérez Prieto'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Premsa: La crítica d'art i la Fundació Espais 2219 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniAVUI dijous, 31 de març del 2005
PILAR PARCERISAS

Incentius a la crítica: Fa disset anys la Fundació Espais de Girona va crear un premi per estimular la crítica d'art, ampliat actualment al suport a la creació artística. Sempre ens hem queixat de la manca de plataformes per escriure, de l'escassa presència del discurs artístic en el món editorial, de la pèrdua de pes específic de Catalunya en els darrers 25 anys en l'àmbit de les revistes d'art, de les dificultats extremes de publicar en català, però també en castellà. Aquesta manca de vies editorials, a la qual sempre s'addueix l'escassa resposta comercial del públic, contrasta amb els enormes pressupostos destinats a exposicions i als seus catàlegs, donant-se actualment molt sovint el fet que alguns projectes que serien un bon llibre acaben sent un projecte expositiu dolent, perquè per a una exposició hi ha diners i per a un llibre, no. Des de fa uns anys, la Fundació Espais publica assajos inèdits de crítica d'art i la revista Papers, dirigida per Carme Ortiz, un bon exemple de com es pot anar fent discurs, crear escola i lluitar per la normalitat de la causa.
 
Jueves, 31 Marzo, 2005
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: ' La crítica d'art i la Fundació Espais'   3 Comentarios    Versión imprimible  

  Document: NOVES BASES 17ª EDICIÓ PREMI ESPAIS A LA CREACIÓ I A LA CRÍTICA D'ART, 2005 1977 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniXVII EDICIÓ DEL PREMI ESPAIS
A LA CREACIÓ I A LA CRÍTICA D’ART
MARÇ 2005


La Fundació Espais de Girona convoca el Premi Espais a la Creació i a la Crítica d’Art. El Premi, que conté tres modalitats, té com a principal propòsit donar suport a diversos vessants que afecten actualment la professió de l’artista, el crític i l’historiador de l’art.

 
Viernes, 05 Noviembre, 2004
Enviado por espais
Leer el artículo completo: 'NOVES BASES 17ª EDICIÓ PREMI ESPAIS A LA CREACIÓ I A LA CRÍTICA D'ART, 2005'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Premsa: Poética de la crueldad 2150 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniMarcel Dalmau
Culturas
MARIA DOMENE - 28/07/2004
El tiempo del verbo que indica un tiempo anterior a un tiempo pasado es el pluscuamperfecto, aunque también puede referirse a un tiempo más que acabado y más que perfecto, un tiempo al que se remite el artista Marcel Dalmau (Les Planes d'Hostoles, 1961) en su exposición Plusquamperfet. Premio Nacional de las Artes Bellas para legisladores, policías, carceleros, exministros, propagandistas y otros fieles súbditos (irónico título como pocos). Una época pretéritamente inamovible y perfecta en la cual Dalmau escarba hasta encontrar estos puntos de colisión que liberan la violencia como fenómeno que incide en la esfera de las relaciones sociales. Marcel Dalmau se sirve de la fotografía y el vídeo para crear distintas escenografías en las que ningún elemento o escena es anecdótico y mucho menos morboso. Retrat es un díptico fotográfico donde una escenografía compuesta por una silla, una lámpara y un retrato del Rey constituyen el espacio ideal de representación del poder normalizado y institucionalizado sin rastro (explícito o aparente) de agresividad. Gos llop, a partir de una secuencia en loop, nos hace pensar que el hombre, igual que el lobo, es un peligro para el hombre mismo. Interlocució preventiva, una de las mejores piezas, es un vídeo donde una silla va siendo destruida una y otra vez. El carácter antropomórfico que toma la silla sugiere la transformación denigrante, moral y física, del agredido. Zero, otra secuencia en loop, muestra un conejo muerto y sin piel que da vueltas sin parar en un microondas mientras un sinfín de insultos colapsan la pantalla a un ritmo frenético. Por último, Antropofàgia, un vídeo donde se muestran un montón de platos en un lado y periódicos en el otro que van aumentando y reduciendo su volumen compensándose un lado y otro como una forma de colaboración entre los media y las estructuras de poder que regulan la generación de violencia.
 
Miércoles, 28 Julio, 2004
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Poética de la crueldad'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  

  Premsa: Pan y circo 1942 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniFrancesc Abad
Cultura|s
IMMA PRIETO - 28/04/2004
Todavía se cuestiona la legitimidad del Fòrum 2004. Si establecemos una línea reflexiva, observamos un todo justificado en favor del gran encuentro de las culturas. Nombrando al suceso, la palabra que sorprende es cultura. Intentemos hacer con el concepto lo que no hace el evento con su espacio: ver de dónde viene. Cultura viene del latín “colere”: cultivar, habitar, conservar. Como objetivo, un cultivar, conservar, habitar: la paradoja es dada. En torno a este primer desencuentro gira la obra que Francesc Abad presenta en la Fundació Espais. Su propuesta “El camp de la bota” es el resultado de un trabajo que discurre acerca del rescate del olvido, la fragilidad de la memoria y la construcción de la historia desde el presente.
 
Miércoles, 28 Abril, 2004
Enviado por Admin
Leer el artículo completo: 'Pan y circo'   1 Comentario    Versión imprimible  

  Nota de Premsa: "EL CAMP DE LA BOTA" EXPOSICIÓ DE FRANCESC ABAD 3840 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniNOTA INFORMATIVA DE L’EXPOSICIÓ


El proper divendres, 2 d’abril de 2004, a les 20:00h., tindrà lloc a la seu de la Fundació Espais la inauguració de l’exposició:


“El Camp de la Bota” de l’artista FRANCESC ABAD


“El Camp de la Bota” és el resultat de la formalització expositiva d’un projecte en curs de Francesc Abad que proposa un treball complex sobre el rescat de l’oblit, la fragilitat de la memòria i la construcció de la història des del present. Tanmateix, aquesta operació no es planteja a partir d’una teorització abstracte de caire filosòfic. Òbviament aquestes reflexions de caire general no són bandejades per l’artista.
 
Martes, 30 Marzo, 2004
Enviado por espais
Leer el artículo completo: '"EL CAMP DE LA BOTA" EXPOSICIÓ DE FRANCESC ABAD'   3 Comentarios    Versión imprimible  

  Premsa: Premis Espais 2008 lecturas 
fundacío espais d'art contemporaniEl grup feminista El Sueño Colectivo guanya la beca dels Premis Espais més participatius

Un estudi sobre l'ús de la paraula en l'art, de Sara Vilar, i un altre sobre Cirici, de Narcís Selles, premis d'assaig

EVA VÀZQUEZ . Girona

Un projecte del grup de treball El Sueño Colectivo per documentar les pràctiques de contrainformació televisiva va guanyar ahir la beca d'ajut a la creativitat artística de la Fundació Espais d'Art Contemporani, de Girona, que per primera vegada s'ampliava, no només a propostes d'exposició, sinó també a activitats de formació i creació. Un estudi sobre l'ús de les paraules en les arts visuals de la valenciana Sara Vilar va guanyar el premi d'assaig inèdit, i en l'apartat destinat al millor treball ja publicat van ser reconeguts un article de l'olotí Narcís Selles sobre Alexandre Cirici i dos més d'Octavi Rofes i Gabriel Villota.
 
Sábado, 20 Marzo, 2004
Enviado por Submit_News
Leer el artículo completo: 'Premis Espais'   ¿Comentarios?    Versión imprimible  
Ara TV


e-barcelona TV



Buscar Google
Búsqueda

Llenguatge
Idioma preferido:


Traducció
interNOSTRUM
interNOSTRUM

Recomanats
Cultura de Base · FAD. Xarxes d'Opinió ·  Hamaca ·  ypsite/blog  · A-Desk.org · De La Nuez/blog  ·  Hangar  ·  Associació d'Artistes Visuals de Catalunya (AAVC)  ·  e-valencia.org  ·  e-sevilla.org  ·  Technologies To The People  ·  irational.org  ·  Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya  ·  Culturas de Archivo  · 

"Fòrum Consell de les Arts"
Plataforma de la Cultura per un Consell de les Arts de Catalunya
Document nº 2 (març 2005)
Document per a l’establiment del Consell de la Cultura i de les Arts a la Generalitat de Catalunya ' (pdf)

Avui

La situació dels artistes visuals a Catalunya

Descarga gratuita

Temas

Categorías